poniedziałek, 30 lipca 2012

krk part 2

Jak tam minął weekend? 
Ja w piątkowy wieczór spędziłam na urodzinach kumpla! Wraz z przyjaciółką postanowiłyśmy zrobić mu pamiątkowy obraz pasujący do pokoju ;d
Nieźle się namęczyłyśmy z namalowaniem samochodów, ale chyba się trochę udało?;d
Sobota minęła leniwie, a dziś (niedziela) skoczyłam na wystawę psów do Będzina, później nadszedł czas na oglądanie zdjęć i filmów z wakacji moich rodziców:)
Ahhh jak ja chce już gdzieś pojechać!
Tymczasem część 2 - Kraków:
(między innymi piękne panie policjantki oraz koszulki z Hard Rock'a)















13 komentarzy:

  1. uuuh widziałam te fajowe legginsy

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie weekend kompletnie nudny...
    super pomysł na prezent, sama chciałabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tym obrazem :)
    Przepiękne masz te legginsy *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear,
    I choose one of your outfit for "The best of the week", you can find the post here: http://valefashionmeow.blogspot.it/2012/07/the-best-outfit-of-week-18.html :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny pomysł z tym obrazem, coś własnoręcznie zrobionego sprawia jeszcze większą radość :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny pomysł z obrazem^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy nowa stylizacja?;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Kraków jest zdecydowanie wyjątkowy<3
    A Ty Sonju bardzo inspirującą osobą!;)

    OdpowiedzUsuń
  9. You have a really great Blog.
    I can´t read what you write about, but your Pictures are great. and you are so beautiful.
    =)

    OdpowiedzUsuń
  10. "trochę"? bardzo się udało. :)

    http://sufferignorance.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń